La data de 14.03.2024, liceul a fost vizitat de o delegație de experți ai Organizației Mondiale a Sănătății: Emma Smith, consultant OMS în domeniul tehnologiilor asistive și reabilitare, Cathal Morgan, Ofițer tehnic OMS/Europa, șef echipă îngrijiri pe termen lung, reabilitare și tehnologii asistive, Kirsten Lentz, reprezentanta USAID din Washington, DC, SUA și Daniela Madan, consultant Biroul OMS în Republica Moldova. Reprezentanții Oficiului Regional al Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) pentru Europa, Biroului OMS în Republica Moldova, USAID din Washington, DC, SUA s-au aflat în R Moldova pentru evaluarea capacității țării noastre de a reglementa, finanța, achiziționa și furniza tehnologiile assistive necesare satisfacerii nevoilor populației și pentru întrevederi cu partenerii naționali implicați în sistemul de tehnologie asistivă. Misiunea a fost organizată de către Biroul Organizației Mondiale a Sănătății în colaborare cu Ministerul Muncii Protecției Sociale, Ministerul Sănătății și Ministerul Educației și Cercetării. Oaspeții au discutat cu administrația liceului referitor la implementarea educației incluzive în liceu, referitor la crearea și dezvoltarea serviciilor și structurilor de sprijin pentru elevii cu cerințe educaționale speciale; au făcut cunoștință, cu Centrul de Resurse pentru Educația Incluzivă și Unitatea de Educație Incluzivă. Un interes deosebit au avut specialiștii pentru serviciile educaționale și non-educaționale de care beneficiază copiii cu dizabilități severe în liceu și pentru dotările care sunt folosite în cadrul activităților: suporturi de învățare, tehnică de calcul și dispozitive, echipamente de mobilitate, echipamente destinate terapiilor de abilitare/reabilitare a copiilor cu dizabilități neuromotorii, dar și alte deficiențe în dezvoltare, ascensor, unități de transport adaptate persoanelor cu dizabilități și alte dotări destinate realizării calitative și integrale a obiectivelor procesului educațional.
Experții au menționat importanța unor astfel de servicii și au apreciat înalt Modelul de incluziune educațională a copiilor cu dizabilități severe în instituția de învățământ general.