Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide
Call
Telefon: 026822437

Limbă și comunicare

1O ȘCOALĂ AUTENTICĂ ESTE CREATĂ  PENTRU ELEV PRIN PROFESORI

Șef comisiei metodice: Ungureanu Ana.
Secretarul comisiei metodice: Levco Ecaterina.

Nr.crt.

Numele, prenumele cadrului didactic Disciplina de studiu Gradul didactic

Stagiul pedagogic

1. Ungureanu Ana 3 Limba și literatura română/Limba franceză

I

23

2. Chiruță Tatiana 5 Limba și literatura română

I

30

3. Midoni Valeria 7 Limba și literatura română

I

11

4. Butnaru Maria 6 Limba și literatura română

II

51

5. Levco Ecaterina 4 Limba și literatura română /

Limba franceză

II

10

6. Postolnițchi Maria 8 Limba și literatura română

II

4

7.  IonașTatiana 9 Limba și literatura română

__

4

8. Herța Victoria 10

Limba și literatura română

Tema de cercetare: „Utilizarea eficientă a platformelor / soluțiilor online în procesul educațional la distanță (aplicații, instrumente, conținuturi tematice și produse curriculare realizate )”
Obiective:

  1. Stimularea inteligenţelor multiple prin strategii didactice interactive.
  2. Dezvoltarea spiritului creativ al elevilor pentru optimizarea demersului cognitiv.
  3. Implimentarea strategiilor interactive diferenţiate în formarea competenţelor de exprimare orală la disciplină.
  4. Diversificarea şi corelarea formelor şi metodelor interactive individualizate în formarea şi dezvoltarea personalităţii elevului.
  5. Utilizarea diverselor modalităţi de evaluare a competenţelor în cadrul demersului educaţional.
  6. Aplicarea în cadrul orelor a diverselor metode/ tehnologii care dezvoltă potențialul creativ al elevilor, formarea competențelor lingvistice și lingvoculturologice ca instrument de comunicare.
  7. Formarea şi dezvoltarea aptitudinilor şi a capacităţilor de a regîndi strategiile de lucru şi de a le integra în sisteme dinamice, flexibile, şi eficiente.
  8. Aplicarea preponderentă a tehnologiilor ce se bazează pe crearea situaţiilor de comunicare orală.
  9. Aplicarea formelor şi metodelor interactive individualizate, avînd în vedere nevoile de învăţare a fiecărui elev în dependenţă de dezvoltarea fizică, psihică, morală.
  10. Diversificarea metodelor de evaluare aplicănd și tehnici netradiţionale ( proiecte, portofoliul elevului, PPT). Aplicarea grilelor de evaluare orală și scrisă. Susţinerea examenelor de absolvire 100%.

 

2