Școala este un „atelier al umanității” și „drumul regal spre înțelepciune”. Acest drum începe cu învățătorul. Învățătorul este prin definiție un părinte pentru fiecare copil. El duce cu ajutorul cărților și al îndemânării sale polenul însuflețitor de la o minte la alta, fiind un sfătuitor de nădejde și un prieten bun.
Tema de cercetare: „Abordarea diferențiată și individualizată a procesului educațional în clasele primare”
Obiective:
- Organizarea și coordonarea activității metodice, formării profesionale continue întru menținerea și stimularea performanțelor cadrelor didactice;
- Orientarea activitatății fiecărui membru al comisiei metodice spre realizarea principiilor abordării personale în procesul de instruire;
- Asigurarea implementării legislaţiei şi actelor normative în vigoare;
- Diversificarea strategiilor didactice în scopul diferenţierii, individualizării procesului educaţional şi formării de competenţă;
- Eficientizarea procesului de învăţare şi transformarea acestuia într-un proces activ, prin încurajarea implicării active a elevilor în propria formare;
- Diseminarea bunelor practici, a performanței profesionale în scopul promovării imaginii si a statutului cadrului didactic;
- Atragerea, inițierea și implicarea activă a elevilor, părinților , actorilor comunitari și cadrelor didactice în proiecte locale, naționale și internaționale;
- Promovarea manifestării potențialului creativ și competitiv al elevului prin activități formale/ nonformale și participare democratică în toate domeniile vieții școlare;
- Sporirea gradului de responsabilitate a cadrelor didactice pentru competenţa profesională;
- Asigurarea studierii Platformelor educaţionale și formarea cadrelor didactice în scopul dezvoltării competenţelor digitale.