Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide
Call
Telefon: 026822437

Limbi străine

„Pentru a-ți  defini idea proprie de succes ai nevoie sa știi ce îți aduce bucurie , ce te face fericit și cum poți, în timp, să trăiești din această pasiune. Orice pasiune înseamnă multă muncă, poate chiar mai multă decât ai investi într-un job comun. Trebuie să fii determinat să investești în cursuri care mai de care, să înveți tot timpul, să citești, să capeți experiență și expertiză. Un profesor adevărat investește în dezvoltarea personală. Succesul în mare parte, stă în voința de a învinge; să ne străduim deci și să stăruim.”

Seneca

Tema de cercetare: „Aplicarea eficientă a instrumentelor de evaluare competențelor elevului în cadrul orelor de Limba Străină”

   Obiective:

  • Diversificarea formelor de predare – învățare – evaluare în cadrul orelor de Limba Străină;
  • Realizarea elaborării reușite a testelor de evaluare conform Curricula;
  • Integrarea eficientă a tehnologiilor informaționale și de comunicare în procesul educațional la Limba Străină;
  • Formarea și dezvoltarea competențelor inter/transdisciplinare ale elevilor în cadrul orelor.

325289328_722882792898550_2969661542856570747_n

N. Nume, Prenume cadru didactic Disciplina predată Grad didactic
1. Cijova Tatiana Limba engleză Unu
2. Candu Natalia Limba engleză Unu
3. Orbu Galina Limba engleză Unu
4. Consantinov Liliana Limba rusă Unu
5. Roșca Mariana Limba engleză Doi
6. Iordăchescu Natalia Limba engleză Doi
7. Ungureanu Ana Limba franceză Doi
8. Levco Ecaterina Limba franceză Doi
9. Logvinenco Stela Limba engleză Doi
10. Miroliubov Nina Limba rusă Doi
11. Railean Ecaterina Limba rusă

     Comisia Metodică „Limbi Străine” Care activează în cadrul Liceului Teoretic „Petre Ștefănucă” își propune să asigure calitatea procesului instructiv – educativ în concordanță cu noile cerințe a curriculumului. În acest context fiecare cadru didactic o deosebită atenție atrage la calitatea predării.

     Profesorii sunt ocupați de realizarea curriculumului bazat pe competențe, învățământ centrat pe elev, familiarizarea cu noile culturi, formarea competențelor transdisciplinare, strategii didactice de integrare a competențelor lingvistice, sociolingvistice, pragmatice și pluri/inter culturale la limba străină. Proiectul educațional, implementarea metodelor de învățare a limbii străine, asimilarea materiei de studii, a gramaticii la nivel de conținut; asigurarea creșterii nivelului de cunoaștere și informare a elevilor, ceea ce le permite stabilirea nivelului de formare a competențelor, dezvoltarea celor patru deprinderi integratoare (audierea, lectura, comunicarea orală și scrisă). Un accent deosebit se pune pe dezvoltarea capacității de înțelegere și de comunicare într-o limbă străină, limba cheie în cadrul lecțiilor, fiind limbă engleză, franceză și rusă.

326307664_922681645845845_8311873593703891788_n

„Secretul bucuriei în muncă constă într-un singur cuvânt – excelență. A ști cum să faci ceva bine înseamnă a te bucura de aceasta.”

Pearl Buck