Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide
Call
Telefon: 026822437

Educație pentru Viitor: IPLT „Petre Ștefănucă” în cadrul proiectului „Școli Globale”

Profesoarele din IPLT „Petre Ștefănucă”  Petco Rodica și Doroșchevici Ecaterina au participat cu entuziasm la evenimentul festiv organizat în cadrul proiectului „Școli Globale”, desfășurat pe 27 mai la Institutul Muncii. A fost o zi dedicată schimbului de idei, reflecției și celebrării unei educații ancorate în realitatea globală și în valorile dezvoltării durabile.

Proiectul „Școli Globale”, implementat în contextul Agendei 2030, și-a propus să transforme școala într-un spațiu viu de învățare globală. Elevii noștri au avut oportunitatea de a-și prezenta activitățile desfășurate în cadrul proiectului, printre care: campanii de conștientizare, cercetări locale, postere tematice și participarea la jocul educațional „Global Goals at Stake”. Aceste inițiative au vizat promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă și implicarea activă a tinerilor în viața comunității.

Participarea la evenimentul de la Institutul Muncii a oferit ocazia de a face schimb de bune practici cu alte instituții implicate, de a reflecta asupra impactului educației globale și de a reafirma angajamentul față de formarea unor cetățeni responsabili, empatici și activi.

Ne bucurăm că facem parte dintr-o rețea de școli care privesc educația ca pe o misiune colectivă și transformatoare. Mulțumim organizatorilor și partenerilor proiectului pentru oportunitatea de a fi parte din această inițiativă valoroasă.

Asser Mortensen, Expert InterStep/Consul Onorific al Republicii Moldova  în Regatul Danemarciei
Ana Vieru – Director InterStep Danemarca
Angela Huzun, Director Centru de Resurse
🌍 Educația pentru dezvoltare durabilă înseamnă să construim împreună viitorul pe care ni-l dorim – echitabil, sustenabil și uman.

Articole Recente